liebling

hej!!!!!!!!!!!!!!!!!! som vi alla vet så är vintern ingen stor hit i den här bloggen, den dödar ju faktiskt alla sakta men säkert. MEN ni som inte vill deppa ihop helt kan ju göra som jag gör och överleva! ;);););););)
det här är faktiskt väldigt bra tips tycker jag:
1. äta massor av pepparkaksdeg, för såklart vet ju alla att degen alltid är godare än själva kakan.
2. läsa massor av harry potter. väldigt bra bok för er som inte har hört talas om den!
3.
dricka massor av te. rabarber grädd säger jag bara <<333333333
4. leta söta tjejer/killar i skolan. jag och angelica har en finfin samling i kärrtorp som man blir glad av att se ibland. fast också ledsen. man kan stryka denhär punkten om den inte känns bra.
5.sluta äta kött. det är ju bara äckligt. veggggggo är bra god mat.
/majzor


glatt pack som jag ska träffa i jul!!!! topppppppppppen. palla leka modell förresten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och så kan man äta majs..... eller keso

2008-12-16 @ 20:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0